onsdag 3 december 2008

Julklappstips


Får man drista sig till att göra skamlös reklam?
klart jag får, det är ju min egen blogg!

Här har ni något som kan tampas med presentkort på macdonalds om titeln årets julklapp.
Kokboken Rockköket, författad av yours truly och Pecka Hammarstedt är en perfekt julklapp till alla som är det minsta intresserade av musik, mat, dryck eller vackra ting.

Boken går tyvärr inte att beställa över nätet längre då den är slut i lager men välsorterade boklådor bör ha några ex kvar.

Det ryktas även om att den eventuellt kommer på stora bokrean i februari.

www.rockkoket.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej rockköket värkar va slut överallt. Vet du var man kan köpa den?
mvh
Ann-Louise

Jesper Almén sa...

Hej Ann-Louise.
Kontakta mig på min mail jesper.almen@gmail.com så kan jag hjälpa dig.
/Jesper